Handeeeeeen

Sorry.. Hehe.. Men när jag kom hit imorse funkade inte datan typ :S Eller internet haha.. ?
JAJA. Farmor kom typ vid kvart över tolv, hon och pappa skulle till stan så jag fick skjuts
till handen, så väntade på borak i lite över en timme så gick till maddes skola och chillade
där med henne ist sålänge :) Sen gick ja och borak runt, mamma kom. Sen åkte jag hem..
HAhaha. Hittat så jäääääääävla snygga grejer inne på bikbok.. DÖR. :(
Jaja skulle ba skriva lite snabbish ;D Ska till pappa igen hehe, jag och sagish sover där inatt :)

Nu är jag sådär tråkig igen och har inga bilder för glömde sladden hos daddy ..
MEN MEN.. En stor svart tröja från H&M , gråa strumpbyxor från lindex eller nåt?
Skinnjacka, plus ett skärp i midjan över tröjan typ.. Sen mina pumishshoes.. Måste ha dom
turkosa :( .. !!!


Kommentarer
Postat av: Micaela & Yasemin

Nu har vi frågestund!

2010-05-05 @ 12:07:52
URL: http://specialorders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se