DÅLIG MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTCH!!!!!!!!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Förlåt för världens sämsta uppdatering.. Skitkeff..Men har varit upptagen..
I lördags var jag på boraks match i nynäs,sen kom hans pappa o några till och
satt med mig och kollade. HAAHAH dom vann med 34-0.. Tyckte så jävla synd om dom
andra spelarna,fyfaaaaaaaaaaaaaan..
Sen åkte vi hem till boraks moster och käkade kebab,sen åkte jag och borak
bil hahahaha han lärde mig att växla,blev fett stolt..
Sen sov jag hos honom tills på söndagen och stannade här ett tag tills dom skulle på bröllop.
Lägger in en massa bilder senare idag:) Nu är jag iallafall hos borak igen, åkte till ungdomsmottagningen
kl 8 imorse för att hämta recept sen direkt hit till brb för att va med min sjuka älskling!
Men ska försöka tvinga ut han nu, bästa vädret, ciaaaaaaaaaaaaao !

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se