Besök på ribbyyyyyy.

Heeejsan :)
Vaknade vid typ 11 idag hehe.. Så jag och pappa titta tv sen käkade vi frulle.
Rebecka kom typ precis efter, sen gick vi ut med bonita och handlade juice och xray hehe
sen gick vi till ribbyskolan, skulle hälsa på frank o så, men det var idrottsdag så ingen var där -.-
Så följde
vi med jennifer till tåget, sen gick vi och handlade glass hhää.. Nu sitter vi här hos min mamma
och har inte ett shit att göra. Juste, sascha ska typ få kattungar igen. Hahahaah.

Haha alla niornas balfoton hänger uppe i ribby 2, inte sett dom än hahaha,
jag ser så jävla tjock uuuuuuuuuuuuut ! Jag i helvitt där. Tuttarna håller
fan på hoppa ut hahaha, man ser elin också :D I rosa klänning och lockigt hår.
Fick ju stå med min gamla klass eftersom ingen från min särklass gick på balen
förutom jag HAHAHAHAA.

Rebecka, Ice Cream & Xray, nördie hehe.

Hahahaha min gris..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se