Lizzzzta och pictureeezzzzz

Lovar du att vara ärlig? Japp
Du heter: Mickaela
Smeknamn: Micha, mix, mickis, mickan.. You name it.
Låt du lyssnar på just nu: Timbaland ft Justin Timberlake & Jay-Z - Laff At Em ( remix )
Beroende av: Mat, familj, vänner, musik !
Favoritkaraktär(er): T.I. vs T.I.P
Vem behöver du mest just nu? No one
Vad tror folk om dig? Att jag är bäst.. Haha skoja, no idea.
Vad får du oftast komplimanger för? Ögon, rumpa ( hah ) Personlighet
Vad säger du för att imponera på någon? Tja sexbomb, här står du och tickar?.. HAha
skoja nej men ingen aning, är bara mig själv.
Hur imponerar man på dig? Charmig, äkta, rolig.
Brukar du skratta för dig själv? Hahaha ja?
Vad står det i ditt senast inkomna? Kan du inte fråga farmor om ni kan stanna på macken:S
Vart bor du? västerhaninge
Trivs du där? Nja sådär. På vintern är det rätt dött.
Festar du mycket? Nä inte speciellt
Sprit, cider, vin eller öl? Öl och vin isåfall.
Brukar du bli för full? Kan hända, men inte oftast.
Vad har du för mobil operatör? Comviq och telenor men använder inte telenor..
Är du allergisk i mot något? Nope, som tur är.

Har du haft sex idag? Japp, fem gånger redan :) Haha nej skoja.
Nästa mål i ditt liv? Börja i skolan.
Hur svarar du i mobilen? 'Hallå', 'de e mickaela' ( om de e okänt nummer )
Vem ringde du senast? Pappiii
Vad sa den du senast pratade med i telefonen med? Är du vaken?
Sover du ensam? Oftast inte haha.
Tycker du om din mamma? Jag ÄLSKAR och avgudar min mamma!
Brukar du komma i tid? Njaaaaaae... Haha.
När mår du bra? Det finns några tillfällen då jag mår som bäst..
När blev du fotad senast? I helgen
Hur känner du dig nu? Trött och hungrig
Vanligaste färg på dina kläder? Svart , hehehe..
Vad tycker du om fötter? Inga problem me fötter
Är du smart? Yes, har mycket livserfarenhet trots att jag bara är 16.
Är du aktiv i skolan? Nej ? .. Haha
Vad saknar du? Old times
Hade du en bra kväll igår? Soft som fan
Favorit dryck på morgonen? Xray eller någon annan energidricka
När brukar du gå och lägga dig? beror helt på, ibland 6 på morgonen, ibland 7 på kvällen haha
Är du blyg? HAHA mickaela? Blyg? Neeeeeeeevaaaaaaaaah!
Vill du hellre ha mail än brev? Brev e sååååååå mkt personligare =) !
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Pfht HAHA nej.
Blir du lätt full? På vin kan jag bli det, men inte så lätt.
Har du spytt offentligt? Pinsamt ah.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Ragga upp tjejer haha
Är du nöjd med ditt liv? Nja, sådär. Men vissa har det värre.
Du bortskämd? Haha nej
Vad gör du imorgon? Vet inte än

Här kommer några bilder jag tog nyss, och Hehe jag sov med mascaran
som typ har ramlat av, och jag är GROVT trött. + att det är närbilder,
hahaha cloooooooseup!


Att jag ens vågar lägga upp den här bilden.. Hahaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se