fffffiesta.

haaaaalåååååå!
Kom precis hem hahahaha fett sent , eller tidigt..
Jag och rebecca, hade FETT kul helt seriöst!
Vi åkte till haninge, sen var vi där ett SKITlitet tag sen åka vi till
jordbro chilla där, Lite TROUBLES men skit i, HATAR snorungar som ringer
hahahahaha o leker nån annan än den inte är, SSSSSSSNOOOOORUNGE
vet ej vem du e MEN FUCK IT!!!!!!
Dansade, drack, asså garva, Va me min bästa vän, lite people, asså
hade verkligen skitkul, inte haft så här kul på länge.
Min tand är sönder.. HAHAHAHAHAHAHA = THE HANGOVER!!!! / REBECCA
HAHAHAHA Asså min ( Mickaelas ) tand är sönder.. Men Rebecca tkr det påminner
om The hangover HAhahahahahha knas knas!!
Iaf here kommer några pictures, vi e fortfarande ej helt nyktra HAHAHAHA
MEN HÄR KMR BILDER !!!!!! ENOJYYYYYYYYYY

Liiiiiiipzgirl.. Love you

HAHAHA me = TERRÖÖÖÖÖR.

Reading the EXPRESSEN!

LOVE YOOOOOU GUUUUUURL!

Sergio och Rebeccccccccccccus!!

FLÄÄÄSHING WITH THE TATTOO! De va skitmånga som hade gjort:S KNAS .. HAHA
fick iaf låna en sorts tatuerings kräm av en snubbe, skitsnällt! :)

Juuuuuust Danceeeeee! Gonna be okeeeeey aaah uuuh oooh!

Meee and Sergiiio. @ AT CS!!

My BEST friend!

BIIIIIIIIITE MY LIPZZZZZZZZZZ!!!

Meeee just dance.. Gonna be okaaaay!

Mazzzzzza kärleks bevis här va! Hahahahaa.

Me.. Alone in the dark. HAHAHAH.

REBECCA ÄR JORDBROS GANGSTA! Hahahahaha.

Skoja ba, JAG är jordbros gangster.. Alla vet det.. HAhaha.

Looooooveya!!! @ the trainstation

Rebecca is jumpin!

Meeeeeee is jumpin !

Du är alltid den som aldrig sviker, du är alltid den som står kvar.
Det är därför jag kan kalla dig min bästa vän !

BTW. Ber om ursäkt till dom jag ringde ikv var helt cp ahahaha.

PEACE !!

Kommentarer
Postat av: reeeeeebeccca

hahaha knas bilder men tung dag/kväll/natt/morgon.. I LOVE YOOOU!

2010-03-06 @ 08:12:33
Postat av: Malin

Haha, de e kul att kyssa sina kompisar ju!

och tjejer e faktiskt bättre än killar på att kyssas



gillar dina skor

2010-03-06 @ 12:41:02
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se