Lista, tidsfördriv

STEG 1:
Namn: Mickaela
Födelsedatum: 931026
Födelseplats: Öh hahaha.. BB kanske? eller nåt
Bor: västerhaninge
Ögonfärg: ljusblågröna typ
hårfärg: svart/mörkbrunt
Längd: 160 kanske.. haha
Skostorlek: 37-38
Civilstatus: Baby B
Höger eller vänsterhänt: högerhänt
Stjärntecken: skorpion
Kär: Nej. Haha skoja jo

STEG 2
Skor som du bar idag: Inte haft på mig några skor än ;D
Dina svagheter: jag vet inte..
Rädsla: att bli sårad, att nån ljuger och hugger dig i ryggen.
Målsättning: Först och främst, börja skolan igen

STEG 3
Första tanke när du vaknar: blääääää
När somnar du: Har ingen speciell tid, när jag blir trött typ

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: pepsi
McDonalds eller Burger King: McDonalds hehe
Adidas eller Nike: Adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: Ice Tea
Choklad eller vanilj: Choklad spikat

STEG 5
Svär du:? Typ i varannan mening haha
Sjunger du:? Jag sjunger ALLTID. Inte för att det är fint.. Hahaha
Duschar du varje dag: Nej inte varje dag, man kan typ få svamp eller va de va
Röker du: Yes, tyvärr
Gillar du skolan:? Haha går inte i skolan, men längtar faktiskt :S
Tror du på dig själv:? Oftast,
Kommer du överens med dina föräldrar:? Ja oftast :)

STEG 6:
Har du under den senaste månadaden..
Druckit alkohol:? Japp
Rökt:? japp
Shoppat:? Nej, eller jo internet men ingenting har kommit den här månaden
Ätit en hel ask müsli:? Finns det askar med det? :S Nej .. Haha
Ätit sushi:? Nej blä.. Äter ingenting från havet
Stått på scen:? Inte den här månaden tror jag
Skejtat: Nope, de e snö ute?
Bakat:? Haha baka e inte min grej
Stulit något:? Ja. Hahaha skoja nej

STEG 7:
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull:?  Haha jag är 16 år, självklart.
Blivit kallad hora:? Japp, och det blev ett jääääävla liv tro mig ..
Blivit nerslagen:? HAHAHAHA nej

STEG 8: I framtiden..
Namn på barn:? Chanel, fett gulligt.. Michelle och Liam
Hur vill du dö:? Drunkna, höll på göra det förut, låter konstigt men det
var faktiskt galet lugnt och skönt hahaha :S
Vad vill du bli när du blir gammal:? En äldre version av den jag är nu bara haha

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Min familj och mina vänner
Antal CD-skivor du äger: Rätt så många från när jag var yngre haha
Antal piercings: 7 i öron, en över läppen, en i näsan och en i tungan
Antal tatueringar: En just nu, ska snart skaffa fler
Hur många gånger har du varit med i tidningen:? Aldrig :( HAHAHAA
Antal saker jag ångrar: Mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se