Lista, tidsfördriiiv.

Ååh.. Jobbig jag är som gör en sån här lista
men tidsfördriv, väntar på att mina nudlar ska bli klara,
e galet hungrig. Gick förresten ut med rebecca ett tag
också, tog en cigg och lekte med bonita. FYFAN det är storm ute..

VEM:
Saknar du: Papppii
Vill du döda: HHahaha...
Rörde dig sist: Lillebror som bara * Mickaela.. Vakna! *
Vill du slå: DFGHKDKFJG många.
Kysste dig sist: Boorak
Vill du kittla: Hahahaha ska trycka ner rebecca nån dag o döda henne.
Kramade du sist: Jadu.. Mamma tror jag.
Vill du prata med: Några stycken! :)
Skrek du på sist: Bonita ..
Vill du vara som: Mig själv.
Sårade dig sist: Haha love always hurts!
Gjorde dig riktigt glad senast: Rebecca!
Fick du sms från senast: Rebecca
Ringde dig senast: Mami
Är vackrast på jorden: Familj, vänner och min maaaaan <3

HAR DU:
För många vänner: Haha hur kan man ha FÖR många
Förföljelsemani: Vad fan e de?
Tvångstankar: Hahahaha ja.
Någon annan psykisk sjukdom: Aa schizofren:) Hahaha nej
Någon fysisk sjukdom: Nope, eller jag går på tå:P?
Någon skada: Haha hela jag är skadad ;)
Färgat håret: haha OM jag har. Ångrar det dock.
Brutit några ben: ALDRIG hänt! :D GLAD.
Några piercings: öron, läppen, tungan och näsan
Egen dator: Inte egen. Vi delar på denna haha. Sitter mest såklart ;D
Bra självförtroende: Det duger
Kysst någon: Nej är okysst. HAha ja de har jag
Haft sex: Haha lite privat va
Köpt kondomer: Nä
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: Haha nej
Varit kär: har vart och är
Dumpat någon: Ja hehe
Stulit någonting: Haha
Lämnat landet: Ja, semester
Tuttat eld på nått: Hahaha inatt! Ska visa bilder sen :D
Gjort något olagligt: Ja.

HUR:
Går du: På tå! :D
Svarar du i telefonen: Hallå, eller hej de e mickaela om de e okänt nummer
Fördriver du tiden: Data, tv, dusch, bad
Mycket pengar har du: Typ, en femtio lapp hahaha
Tjänar du pengar: Gör inte det just nu
Ofta diskar du: Händer inte så ofta
Ofta städar du: HAhahahaha
Många stör du dig på: Toooooo many
Ofta träffar du din familj: Storebrorsan och pappa inte så ofta.

TROR DU:
Att du kommer bli något: SJÄVKLART.
På gud: Japp
På rymdvarelser: Nånting finns det väl
Att folk tycker om dig: Hahaha hoppas det
På ett liv efter detta: Ja
Att fiskar kan tänka: Hahah ja kanske
Att du kommer leva länge: Nej, hahaha.

ALLMÄNT...
Namn: MiiiiiiiiiCkaela
Piercingar: Yes, öron, tunga, läpp, näsa.
Tatueringar: SNART SNART!!!! Mickaela <3 tattoos
Längd: 159 hihi
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Mörkbruuun
Är du kär i någon: Självklart inte:) HAha skoja, jo de klart jag är <3
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nja.. Nånstans där det är varmare..
Tänker du på självmord: Japp, typ all the time. Haha skoja.
Tycker andra att du är attraktiv: Haha ah, ja e katt?.. Hahah skoja, vet inte.
Vilket shampoo använder du: Iiiiingen aning.
Vilken parfym använder du: Puma eller Christina Aguileras parfym
Vad är du rädd för: Zombies, världens undergång och spiderz ! HAHA
Gillar du att tvätta: Naaaej, brukar inte tvätta heller.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Inte gillar, ÄLSKAR!

SENASTE...
Film du hyrde: Shit.. De va ett bra tag sen alltså..
Film du köpte: Ingen aning
Låten du lyssnade på: Diamond Girl med Ryan Leslie
Låten du hade på hjärnan: Taio Cruz - break your heart.. Hmm haha.
Låten du laddade ner: HAhah Bed Rock
Personen du ringde: Borre
TV program du tittade på: Simpsons
Personen du tänkte på: Borak eftersom ja precis såg hans namn hahaha

FAVORIT...
Mat: KÖTT, pommes, SALLAD och maassssa beasås ! Bässsstaa. Och Kebab!
Låt: Går inte att bara säga en.. Men en som följt med mig under alla år
är nog my heart will go on med celine dion, titanic är kärlek!
Sak att göra: Hehe.. ;D
Sport: Fotboll, en självklarhet
Dryck: XRAAAAAAAAY
Kläder: Bara dom e sköna så
Film: Titanic
Bil: LAMBORGHINI GALLARDO!  eller escalade cadillac :D

ANTAL...
Gånger du varit kär: Två gånger.
Gånger ditt hjärta brustit: En
Hjärtan brustit på grund av dej: Har INGEN aning
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Haha.. aldrig :(:(
Ärr du har på kroppen: Massor. Benen efter jag höll på drunkna
för två somrar sen, rivmärken av katter, och en över läppen pga vattenkoppor

SENASTE...
Bok du läste: Snabba Cash
Personen du fick mail av: Facebook
Personen du fick brev av: Vet inte
Personen du fick sms av: Borre my man
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Mycket länge sen

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Vart inne, vart ute, datan
Var det kul: haha nja, kunde vart roligare
Hur tidigt stiger du upp: Du menar hur SENT..
Gillar du att slåss: JA :D hehehehe på skämt asså.
Vad ska du göra ikväll: Kolla film o äta. hhaah

Är du seriös: Beror väl på :P
Vad är du allergisk mot: Ingenting
Var har du ont: Svanken
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: Kunde förut
Favorit serie: Simpsons, family guy, scrubs, vänner, 2 ½ man

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Salt, som i aromat, aromat har jag på ALLT jag äter.
Gillar du ketchup: ja fan :D
Är du glad nu: Ja visst, trött ba
Var du glad igår: Ja :)
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Min faster hehe
Vad dansar du till: Allt som har ett skööööönt beat! :)
Stockholm är: En huvudstad, hähä.
Göteborg är: En sköööööön och rolig plats!
Kan du sjunga: Haha, aa de klart. Fast ja låter inte som en ängel direkt.
Mer värt än guld: Kärlek, familj, vänner.
Spaghetti eller makaroner: Macaroniiiiiies
Ett land jag helst vill besöka: USA, thailand!
Ska bli skoj: Ingen aning hahaha
Ska inte bli skoj: Att vakna på morgonen imorgon.
Sparar till: Inte ett skit
Väntar på: Sommaren !
Pålägg som gäller: Ost, tomat, paprika, gurka och aromat..
Dagens dryck: Cola och xray hehe. ( nyttig )


NU : FILM OCH MAT. Stay black people, Keep it G! Hahaha.
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se