My name is Mickaela and I have a "Becoming a Fan" problem..

Angelo mamma och daniel sitter vid köksbordet och jag sitter här själv som
en retard. Pallar ej va där för angelo håller på pratar om snor så jag spyr
hahahaha fett gay.. Men men..


FUCK hahaha jag är med i fan 321 team på facebook!

So many empty seats on this train/bus, WHY DO YOU HAVE TO SIT NEXT TO ME?!
Sant, så jävla jobbigt när det finns tusen platser och dom JUST ska sätta
sig brevid än. Och jag som alltid har hög musik.. Så kollar dom snett?
Flytta på er då, finns fler platser ffs..

You're trying to make me jealous?... It's not working. Sorry..
Stämmer också, vissa som försöker leka svåra och göra en avundsjuk,
töntigt.

Listening to music on a car/train ride and feeling like you're in a movie
HAhahaha när man verkligen får upp värsta filmscenen i huvudet, romantisk,
action , skräck, vad som helst. Tiden går mycket snabbare då.

Guys have no idea how long something they said can stay in a girl's mind..
True, ett ord som blir fel så tänker man på det fööör länge, men kan nästan
slå vad om att det är likadant för killar hahaha.

Making up a dream before you go sleep
HAhaha förut sa jag alltid till den jag skulle sova med ' säg nånting
jag ska drömma om ' Hahaha ALLTID asså.

lamborghini gallardo
GAAAAAAH, ska skaffa en när jag blir äldre..

I hate all those girls who think being stupid is cute.

Asså OM inte det är en av dom värsta sakerna som finns..

The feeling you get when you understand something in math class
Jag känner mig typ som Einstein, som värsta geniet.. Hahaha.

Saying " It's ok " but secretly knowing its killing you inside
HAHAH FYFAN, man sprängs inuti och vill egentligen bara skrika men istället
bara ' de e okej.. '

Huh? Nothing. What did you say? Never mind. OMG JUST TELL ME WHAT YOU SAID!
Det är för många som ba ' nee.. de va inget ' Dhjsdtgjkhb.. Får damp bara
jag tänker på det hahaha.

"Maybe it's Maybelline" ... Maybe it's Photoshop.
Klockren, tänker på när RebeGUZZZ och jag såg en
reklam,  ' Hej, jag blablabla '
Rebecca bara ' Hej, jag är dubbad. ' DOOOG av garv hahaha.


December: OMG!! Look it's snowing! YEEY! February: Oh f*ck! It's snowing..!
haahhaahhaah

I'M BETTER THAN YOUR EX AND BETTER THAN YOUR NEXT! ;)
hahaahah klockren

I've lived in 3 decades, 2 centuries & 2 milleniums & I'm not even 20 yet!
Bästa hahaha

I thought you were hot but your crappy personality made you ugly.
True, en keff personlighet kan verkligen göra en kille F-U-L-!!!!!

I hate saying hi to people and they don't see you and you feel retarded...
HAHAAHAH de e så pinsamt..

I hate when people volunteer to read in class... and cant read
Jag vill seriöst slå in vett i människans huvud. Eller spola fram tiden..

talk to you all night, die from lack of sleep next day..worth every minute
aaaaaaaaaaaw, cute.. Hahaha.

Asså det är inte ens några..
Lägger den här också, för det är så sant.
My name is__________and I have a "Becoming a Fan" problem


Elin och jag, brun jag var hehe!

Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se