Chillare

Så, låg i ett lååååångt varmt bad och läste tidningar och shit,
galet skönt. Nu är jag uppe iallafall, måste flytta på ALLTING som är nära
fönstret för byggare ska komma imorgon och byta ut alla fönster, fett jobbigt..
men men, de måste göras.

Just nu chillar jag inne på facebook och msn som vanligt.
Lyssnar lite music också.. Har på mig min sköna fotbolls
tröja från när ja spela fotboll, passar fortfarande perfa, galet skön.
Missbrukade seriöst den förut. Fotbollströjan och champion mjukisar
hahaha och skejtar skor typ..

You see? Vit tshirt, fotbollströjan och mörkblåa champion mjukisar.
HAhaha riktig chillare.


Alla som läser min blogg, vet att T.I. är min största idol.
Bla akon, bob marley och dom med.. Men T.I ska
egentligen finnas på min design men det har hänt nåt knas.
Älskar den här låten med honom!
Man blir heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt lugn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se