träna träna träna, chips chips chips = gyyd gyyd gyyd!

Sorry för keff update.. Men men.
Mamma la sig i sängen brevid mig imorse och försökte väcka mig, då hade jag
seriöst DRAGIT henne intill mig hon ba mickaela, du vet väl att ja e mamma va?
Hahahahahahahha vet inte vad jag drömde.. Jaja sen klädde vi på oss, fixade oss,
jag fick lite stryk av storebrorsan som varit här i några dagar nu.. Sen gick vi
och körde aaaallll in på gymmet, asså seriöst, ja borde tagit bild på mitt tighta
linne som jag hade under en stor tshirt, de va BLÖTT helt seriöst, ja körde
så jävla hårt, mamma skrattade skitmycket hahahah o hon höll på ramla
av en maskin hahahahah retard..
Sen efter träningen gick vi o handlade.. Vi köpte en choklad som vi öppnade
direkt när vi gick ut ur affären, när vi kom hem, åt vi nudlar och rostade mackor,
xray, och chips. HAHahahahaha we're sooooooooo gyyyyyd!

Iallafall, låg i badet i över en timme, min kropp är typ helt skrynklig nu hehe
fett sexigt.. Men aa, galet skönt. Helt avslappnad men nån jävla aloe vera skit
också :)

Hoppas ni förstår mitt FULA utseende just nu..
Badat, osminkad, FETT trött och uppsatt blött hår..
Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se