Stuffff

Uuuuh hihihihi har blivit veckans blogg
http://publicservice.webblogg.se/
Thäääänk you <3

Jajaaaa, suttit och pillat me nagellack och smycken och shit.
Angelo var förbi en sväng, mamma och han tvingade mig att
gå normalt ( går i vanliga fall på tå.. )
Så när jag gjorde det, så skrattade dom.. Heh..

Nivea nagellacken.

Depend nagellacken.

BK deluxe nagellacken.

BABY nagellacken.

Övriga heheh.

Detta är inte ALLA.. Men dom flesta.

En gammal klocka, hade helt glömt bort den haha.

Bliingiiissshhhhh

Från Pääääääris!

Goooooooold.


Okej.. Det jag ville få fram med detta inlägg är att,
smycken, och nagellack, är min stora kärlek här i livet! Heh.
Förutom det, chillar jag runt på msn och facebook. Stefan är fucked up,
men vi alla gillar honom ändå!
pppppeaaaaaace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se