Söta lillebror

Skulle egentligen tränat idag.. Men det känns inte sådär kul
när jag är galet förkyld och knappt kan andas, har lite halvfeber
och mensvärk. Fick den idag, kul ..
Btw min lillebror har gjort ett armband åt mig :D fett söööööt..
Har bett han att göra fler hahaha.


Älskar när mina småsyskon gör grejer asså.. Saga gör teckningar och massa
saker, en har jag upphängd på väggen sen har jag typ tusen grejer
med massa glitter och sånt men några försvann när vi flyttade,
sen vicke som jag bråkar med så mkt, har sina seriösa söta stunder.
När jag tänker efter han e underbar.. Alltid när jag är ledsen eller något,
då ska han kolla på film med mig, krama mig, prata med mig, skoja med
mig, fixa massa saker åt mig, så söööööööööööööööt. Älskar dig <3

Kolla hur glad jag blir av ett armband? hahaha.


Måste btw köpa nya underkläder..



Kommentarer
Postat av: ida

det där rosa negellacket vart har du köpt det ?? :O Skit fint ...

2010-03-24 @ 19:23:31
URL: http://idashjorth.blogg.se/
Postat av: ida

jaha :D tack då ska kika då vet du typ vad de e för nummer?? :P Puss

2010-03-24 @ 19:30:32
URL: http://idashjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se