Somnade till..

Blev ingen träning, kanske smart ändå, träning tre dagar i rad
kanske inte e så jätte jätte bra om man e nybörjare haha.
Låta musklerna vila liksom. Gick och la mig i sängen och spela lite
med min iPhone, la ifrån mig den i typ två sekunder, sen
vaknade jag nyss haha. Åt direkt, som ett djur asså. Två stora frallor
med köttfärsbiffar sen massa sallad och dressing och skit. TRYCKTE verkligen
i mig. Galet gott!

ÅÅÅH är så jävla glad att våren typ är här. Slänga av sig dunjackan och
tjocka vinterskor och sådär, inte för att jag har vinterskor.. Men det såg bättre
ut ifall jag skrev det hehe.



Min nya snygggggga gråa vårjacka, svart halvlång tunika,
leggings i färg och typ converse eller något. SNyggggt snyggt! :)

Örhängen, solglasögon, klocka(måste verkligen ha den ) och en fin sjal :)
http://cn1.kaboodle.com/hi/img/c/0/0/3a/c/AAAADOiVo7sAAAAAADrAag.png?v=1237034122000



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se