Massa pictureeeeeeees!

God morgon! Chilla med rebecca igår, hahaha vi försökte verkligen komma
på nånting att göra, men det fanns inget.. Men vi chilla här, ja sminka henne
hehehe typiskt girly girly.. Men men sen vi tog lite kort utomhus när bonita
the cpdog flippar. O sådär! Vi somnade 7 imorse hahaha. Lyckat.

Igår, sexy me!

Hehehehe ser ut som jag har skitlånga ögonfransar! :D

Illuminati! HAHAHAHAHAHAHAHA just kiddin' !!








Jag och Rebecca Hahahahha. Vi <3 Lampan..
Ska börja fixa mig lite nu, Ciao!

Kommentarer
Postat av: ` isabella szerafia.

ah, vad har hänt med designen? Har du råkat ta bort bilden? Eller den kanske låg på min testblogg :o skriv på msn sen så skickar jag!

2010-03-02 @ 12:00:04
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: elin

skulle du kunna skriva lite om din tungpiercing? typ hur det gick till, hur ont det gjorde, hur de kändes & hur det var dagarna efter? jag funderar på att göra en så skulle gärna vilja veta hur det känns liksom :)

ha det bra!

2010-03-03 @ 18:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se