Mänzki

Alåå, tog en promenad med R,  vi pratade om allt & inget typ.
Fett skönt.. Släppte min retarded dog free också, fyfan man orkar
inte hålla henne. Sen så kom det människor så sprang hon fram,
både jag och rebecca ba BONITAAAAA!!!! Vi lät som män hahahaha
helt grova röster..
Iallafall, nu är jag hemma, varmt & skönt. Min storebror är här också,
han jobbar i sthlm just nu, fuckfacet visade mig en skitrolig
bild hhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaahahaha kunde inte sluta
skratta fyfaaaaaaaaaaaaaaan hahahahahaaaaaaaaaa.


HAHA Sexig dubbelhaka jag har.. Bildbrist, lägger in en
där jag är crazy sminkad, ett lakan över kroppen och rättar
till tuttarna, nice nice.. Haha -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se