Liiiiiiiiiiiizta

Sköönt, var ju hos pappa tidigare och hämtade nycklarna, så ikväll
blire jag, nattz o rebeccccc som ska chilla där :) !
E verkligen skiiiiiiithungrig men mår fett illa pga semlan :( HAhaha.
Yeye, schizo schizo !

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

'
För att säga det rakt ut tror jag att dom är lite korkade '

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Haha my window

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Simpsons med papi =)

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

Öh hahaha 7?.. Hehe den va halv åtta :P

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Musiken och mamma som diskar

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

På eftermiddagen påväg hem från handen

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Tittade igenom vilka som va inne på msn haha.

8.Vad har du på dig?

Tunika, leggings, kofta, halsduk

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Ingen aning om vad jag drömde faktiskt :P


10. När skrattade du senast?

För en timme sen eller nåt :P

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Tapeter, tavlor, medaljer

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Naaaaaej..

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Tråkig som fan

14. Vilken var den senaste film du såg?

Farsan på bio igår med borre

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Kläder, hus till mamma och familj och pappa, MASSA saker!!

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Tror folk känner till det mesta, lätt irreterad, envis, o sådär hehe.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

INGE MER KRIG

18. Tycker du om att dansa?

JA! :D

19. George Bush?

Är en fucker.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Michelle, Liam, Chanel.. HEHE coolt.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Ah fan! Usa, Paris, Spanien, nånting varmt!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Vill du bli min personliga ängel / manager Mickaela?



Idag hos farmor, och HAHA ja, det ser VERKLIGEN ut som jag håller
in magen, men the truth är att jag sträcker på mig för att man ska försöka
se mina sexiga tights! :D


HERE THEY ARE :D!

Min semla som gjorde så att jag gick upp 2+5 kg Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se