Ja tatuerade :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Shosan i trosan. Keff hälsningsfras men what 2 do!
Sitter och häller i mig en xray just nu.. Mami kommer bli
maaaaaaad.. Får bara dricka en om dagen hahahaa,
förut drack jag ju typ 8 om dagen, helt sjukt.

BTWWW!!!! JA TATUERADE BORAK IDAG HAHAHAHAHAHAHA
fett kul :D han började blöda hahahaahaha. Och jag va
fett rädd.. Gjorde typ bara en liten fläck.. Men ändå hahaahaha!



SKITSEXIGA BILDER PÅ MIG HEHE skoja.
Dagens mående: Sjuk, trött, glad, arg.. Hahaha. schizo
Dagens låt: Shake that ass me eminem o dom hahaha fett länge sen
Dagens smink: Lite mascara och lypsyl bara
Dagens frisyr: En bullish med fyra tofsar i hahaha
Dagens klädsel: Min africa tröja och adidas byxor
Dagens händelse: Borak tatuerade sig
Dagens vill ha: Kläder..
Dagens saknad: Papi
Dagens behov: Sova, kladdkaka..
Dagens köp: Kycklingrulle haha
Dagens mat: Kycklingrulle
Dagens färg: BLACK GREEN YELLOW N RED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se