Igååår.

God morgon! Blir ett snabbt inlägg nu.
Igår så skrev jag inte så mycket, borak kom hit, sen var det mamma,
andreas,virre,nicke,annki blablaablalb typ. Sen så ja, gick dom ut,
Nicke låg däckad hemma här och aa.. Jag och Borak låg och kollade
på Green Street Hooligans 2. Knappast lika bra som ettan men ändå,
den var rätt tung! Sen ja, vettefan när vi somnade. Sent iallafall.
Vet inte när borre drog, han hade fotbollsmatch idag igen, idiot
som går på matchen och har skadat hela benet dagen innan på en match
men men.. Skulle egentligen följt med haha men jag var helt gone..

Nu är angelo o anthony här hos oss och jag ska fixa pizzzza.
Ciao!


Hhaahah fina.

Kommentarer
Postat av: yasemin

Rösta på min egendesignade bikini! http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=C49HWhvYh5rTMHNzS65HUiic#bikiniGallery

2010-03-28 @ 19:00:09
URL: http://publicservice.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se