Fika,Chile,Skor,Hörlurar,Stan,Bio Farsan! :D

KEFFFFFFFFFF uppdatering i'm so sorry!
Åkte iallafall till stan igår och var med rebecca och en till
kompis, vi chillade, fikade hehe. Sen så var det massa chilenare
i plattan också pga jordbävningen i chile så vi var där i typ två sekke
haha. Sen sa vi good bye och jag mötte borak, vi kollade på bio, Farsan!
SÅ JÄVLA SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN !!!! HAHAHA ÄLSKAR DEN.
Fast började grina.. För hunden dog. HAHAHAHA borak satt o garva åt mig,
turk.. Fett sorligt hahahaha. Men annars den va skitrolig!
5/5 :D ! Värd att se! Ba shutter island och några till filmer ja måste se
nu också hehe, ont om cash ba ;D
Sen så åkte vi hem bara och myyyyyyyste sen somna vi.
Imorse va min storebror här, så ja och borak fick skjuts till typ stationen,
asså han kör som en dåre. Polisen efter sig hela tiden -.- Inte konstigt..
Men de e kul haha. Sen åkte borak hem o ja gick till pappa och hämtade hans
keyz så ska chilla där ikv! Kom nyss hem, frös som fan.

Iallafall, fick hem lite grejer som ja hade beställt idag också!
Två par skor och mammas hörlurar hehehe!

Hahaha sparkade iväg katten, fan att dom alltid ska komma när
jag ska ta kort !! Hunden brevid mig och katten vid fötterna,
fast the cat ser man inte..



Hörlurarna:DFreshfresh

Mina tygsneakers från H&M. Trodde dom svarta skulle komma, men men.

Mina nya pumasneakers från Junkyard! :D Fel färg pga blixten ofc..

Nu ska ja äta semlizzzzzzzz, fett hungry.. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se