fest

Blööööööö.. Fattar inte vad jag gör uppe såhär tidigt men men..
Jaja, kajsa var i min trapp igår hos Marina, så hon kom över hit,
vi snackade lite så jag och rebecca bestämde oss för att följa med dom
till vendelsö, nån villa fest, sooo weee did.
Hahaha asså folket var skiiiiiiiit trevligt, men musiken och sådär, haha
lite svensk musik och typ elvis haha om ni förstår.. Men vi stannade
kvar där ett tag iallafall, sen taggade vi hemåt, så vi var hemma
vid typ halv två tror jag. Massa knas hemma, bråk och sådant.
Tur att jag har världens bästa vän Rebecca <3
HAR TAPPAT MIN HALSDUK OCKSÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!! :(:(:(:(
Vet inte vart.. Men ändå, bästa :( Haft den så länge.. Min bruna
älskade halsduk.. Ångest :(

Jag.. HAHA snygg bild..

Rebecca och jag inne on the toalettiiii.

Jag, Kajsa och RebeGUZZZZZZZ

Påväg hem, jag, och rebeguzzzzzzz ben.

VH THUGLIFE! HAHAHAHA

Helt fail bild men okej ..

King of the wooorld.

NU ska jag äta pizza.. Ciao!

Kommentarer
Postat av: reebuc

R.I.P Brunis... <3

2010-03-27 @ 11:45:47
URL: http://reebuc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se