Everything goes wrong

Är så trött på allt. Ingenting går min väg.
Varför? Är väl hatad av Gud eller nåt.. Nej men allt har väl en mening.
Vågar inte längre hamna på topp. Ligger hellre nånstans mittemellan,
för alltid när nånting ska gå bra, så gör jag något fel så att två sekunder senare
så är jag nerstampad på marken igen.
Men men. Hellre besviken av sanningen, än glad av lögnen.

Kanske ändå är bäst att jag är ensam ett tag. Känner efter vad jag verkligen vill.
Fast nu är det väl en massa saker hah. Bakis, mår illa, skulle åkt till pappa idag
men var för trött, blivit dumpad ( again ) och shitsaker. Inte direkt som att jag
ska hoppa runt och skratta och le liksom haha.
PLUS att min tand har typ gått sönder på nåt jävla konstigt sätt.
Vettefan hur, hur fan kunde jag glömma det haha..? Som tur är ser man
inte det, utan man känner det bara.
Rebecca garva så mkt åt det igår o bara ' THE HANGOVEEEER!! '
HAhahah för er som sett den vet vad hon snackar om.
Juste. Kämpade med maten igår också, vi va så galet hungriga.
Sen tappade jag det på mig :( Fett typiskt.

kllllllllllllllllantig.

Kommentarer
Postat av: Therese

Mjölkchokladen kan jag förstå^^ Vad har du gjort idag?

2010-03-06 @ 19:29:52
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Therese

Okej vad härligt=) Jag har varit i stan och nu är det melodifestivalen^^

2010-03-06 @ 20:21:51
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se