Deppmooode

Fan ingen lust att gå ut idag, inte ens med hunden.
Sitter och kollar på gamla bilder från midsommar.
Lägger upp dom på facebook just nu. Fyfan vad kul vi hade
hemma hos elin i länna i somras!
Jaja. Blir barnvakt idag. Lika bra, pallar ej nånting.

Fått en fråga också, så kan svara på den.
Amanda
Finns de någon hemsida/affär som du rekomenderar att köpa jeans? Diggar din stil ^^

Svar :
Tyvärr så köper jag aldrig jeans på nätet, eftersom man vet aldrig hur dom sitter
på ens kropp när dom väl kommer. Det beror ju också på vad du vill ha för jeans:)
Mina ljusa tex, dom köpte jag för bara 200 på gina. Mina mörkblåa tighta också.
Sen mina baggy köpte jag på Vero Moda :)
Skor och tröjor och sånt kan jag däremot köpa på nätet! =)


Jag och saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se