About the tattoo

Har fått två frågor om tatueringen som jag kan svara på när
Stefan ändå sitter brevid mig och håller på med min kattunge.. Haha.

Okej det var en som undrade VART jag gjorde den.
Jag gjorde den hos min mammas kompis Angelo, gratis,
för jag städade mitt rum + jag känner han hahaha..

Sen var det en som undrade om det gjorde ont.
Och nja, det var ju inte det skönaste jag gjort i mitt
liv kanske haha, men jag låg och spelade på min iphone
sålänge så jag tänkte på annat ;) För mig kändes det typ som
en katt rev mig eller något, det gjorde inte SÅ ONT så man ville
skrika eller grina, men det är ju olika för alla, det beror på också
VART man gör den..  Vissa svimmar, vissa spyr, vissa tycker inte det känns
så värst mycket. Jag är nog en av dom som inte tyckte det kändes så värst mycket,
eftersom jag redan är van vid att mina katter rivs ;D


Lite bläck utsmetat hehe torkade bort det EFTER bilden. Inte duschat
sen jag gjorde tatueringen, inte vågat hahahaha... Ska duscha idag.
Känns som om den kommer åka bort.. Men det kommer den ju inte -.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjock fot du har bre

2010-03-05 @ 16:23:37
Postat av: mickaela

Hahaha ah ja såg att det såg ut så på bilden ;) Men alla är vi olika va, rolig du e ;)

2010-03-05 @ 16:31:16
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAH DAN DIN FULING!!!

2010-03-06 @ 04:04:43
URL: http://,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se