knas me baaaaaaaaaaaaaaaaaas.

Hej, förlåt för dålig uppdatering men det har vart en stressig dag idag, och inatt..
Mina syskon sov hos pappa inatt, och jag och mamma hade en mysdag, eller ah
de va det som var meningen iaf. Hände massa knas på natten, folk försvann o grejer,
så jag och mamma försökte fixa allt. Skitjobbiga.. Somnade väl runt fyra inatt iallafall,
fick sova ut till tolv, rätt så skönt. Slapp gå ut med hundarna en morgon haha.
Idag har jag och farmor fixat pappas ugn. Den har vart helt sönderbränd i över ett år nu typ.
Hände ju massa saker förut när jag såg tusen brandbilar o grejer åka till pappa, fick PANIIIIIIK..
Jaja men nu är ugnen fixad! Sen har vi varit och handlat och massa småsaker. Nu regnar det ute
också.. Kul.






Lite bilder idag bara, egobilder.. Tubtopp från H&M, gråa mjukisar från stadium
och jeansjacka från H&M :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se