Sommriiiiiiiiizzzzzzz

Ouf vilken keff början min dag hade. Sjuk, kräktes, feber.
Gick till mamma, grät en skvätt hehe. Vi tröstade varandra liksom.
Älskar dig min finaste mamma!
Sen orkade jag inte vara hemma länge, bara sitta o tänka mer o mer liksom.
Så mötte madde, så åkte vi till elin i handen sen gick vi till rudan. Haha har tagit
massa bilder o grejer, träffade yasse där så snacka vi lite, träffa mikis linus o marre,
zana & natta o massa. Kul kul :) Sen gick vi upp till najaden till resturangen och käkade.
Ceasarsallad. Gaaaaaaaalet gott. Är fortfarande mätt haha! Jaja lägger in bilderna sen
ska jag ut igen snart och träffa my homieeeeeeeeeeeeeeeeee..!

Madduzzzzzz

Min finaste Elin!

Jag och min bebbe

Ja och bebbe igen

Helt retarded bild.. Hahaha. Orka att de ser ut som om jag är pregnant.. Hahah.

Jeansshorts, svarta tygisar, rutig munkis hehe, och blommigt linne. SÖMMARN E HÄR!

Okej har fett brådis nu ska ut, peace loverssssssssssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se