Skolavslutning, slitit av mig gipset.

Förlåt för dålig update men har varit på mina syskons avslutning idag!
Jag och mamma gick till viktors, och pappa gick till sagas. Vi var tvungna att dela
upp oss.. Dom hade samma tid i samma skola liksom. Det här var sista året i viktors
skola.. Nu börjar han i sexan. Helvete.. Hahaha ska ha stenkoll på den ungen alltså.


Mamma och viktor. HAhaha viktor är längre.. Ser ut som vi är värsta
reggae fanatikerna när dom går klädda sådär hahah, min tröja som mamma
har på sig o mina byxor som viktor har på sig liksom hähääh..

Ser ut som jag har fett stort huvud.. Egentligen är viktor längre men hade
mina high heels idag liksom HEHE :)

Skrev ju om revyn vi var på för nån vecka sen typ. Han var seriöst KUNG,
han fick komplimanger av ALLA, han e tung på teater alltså. Revykungen!
Storesyrran blir stolt ;)

Pappa jag och saga, fint väder.. Den där burken saga fick är helt
PROPPAD med pennor o kritor o grejer, viktors klass samlade
ihop alla kritor o skit i en burk så fick saga allting hahaha skitglad.

Bildförsök nummer 1..

Bildförsök nummer 2..

Sista bildförsöket hahah,

Viktor, pappa och saga. Kolla saga.. Märkte nu, förstörare..


Sen gick vi till auror , massa barn o sånt där. Så vi käkade o sådär.
Sen mötte jag Rebecka Thelin så gick vi runt lite, gick o träffa hennes
kille Micke som tog studenten idag, grattade han. Sen nu är jag hos
papi! Ska ta en dusch, orkade inte med där fucking gipset något mer
och sjukhuset hörde inte av sig så jag slet av det. HAhaha..

Det är typ rivsår, massa märken och sår, och torr hud överallt, blåmärken.
Men man ser det inte så bra på bilden haha..

Yeeeeeeah my hand is freeeeeeee =)

Snygga mamma med en jordgubbe i munneeeeeeeeeen...


Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - bloggdesign

hahah vafan, slita av sig gipset själv :')

2010-06-18 @ 01:15:15
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se