Schmiiiiiiiink.

Fick en fråga vad de e för mascara jag använder. Har ändå inget & skriva så
gör ett inlägg om det.. Hehehhe.

Basen. Nivea Beauté Natural Matt Nude. Lite blek för mig nu när det är
sommar hehe.. Och puder från H&M.

Mineral solpuder(eftersom min
foundation är så blek ) och concealer från H&M nr 12 white sand.

Niveas ögonskugga, Använder den ljusa över hela ögonlocket
upp till ögonbrynet, sen den ljusbruna på ögonlocket. Inte enda
upp liksom.. Använder en borste till den ljusa och den här penseln
till den ljusbruna. Sen Den mörkbruna från H&M lägger jag över halva
ögonlocket så att det blir lite sotning liksom :)

Lägger en lilabrun ögonskugga och en guldig puderaktig ögonskugga
i ögonvrån fett lite. Så det skimmrar hähähä :D

Tar den svarta ögonskuggan och lägger den preeeeeeecis under
dom undre ögonfransarna och skuggar lite.

Och sen mascara. Double Extension från Loréal. Använder
oftast bara den svarta. Men när jag använder den vita får jag
maximaaaaaaaaalt långa fransar. Skitsnyggt =)

Sen kajal och ögonbrynspenna från H&M =)




Men om det är värsta solen ute använder jag bara mascara, eller ingenting alls.
Oftast ingenting alls. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se