Min bebbbe

Blö.. Är bara tvungen att säga att jag precis kastade in ett ppiller i käften.
Oftast när jag tar tabletter så sväljer jag bara dom ibland utan vatten.
Men den här gången fastnade den o nu sitter den där. Har världens konstigaste
känsla hahaha ändå orkar jag inte hämta ett glas vatten..

Softade ett tag med stefan idag iallafall. Vi gick ut med tyson och sådär.
Lalla runt lite.
Sen låg jag på angelos tomt med tyson helt ensam medans mamma o pappa
va o handla..

En till grej. Tyson är så laaaaaaaaaaat.. Att när vi går över en gräsmatta
lägger han sig ner så får man dra han eller så ålar han sig fram. Ser ut som
ett skämt hahaha.

Verkligen åla sig fram..

ålålål. HAhahaa.

Sa till stefan att jag vill tatuera in fejkfräknar ( är seriös.. Älskar fräknar men
har inga ) så då tog han min röda ögonskugga o dutta på. Fett fint (fult) :)

Chillar i soleeeeeeeeeen

Helt död under/bakom min solstol .. Haha.

Lipishhhh

Lalalalalalaaaaaaaaaaaa...

Söta isak saga och tyson :)

Sötaaaaaaaaa hahahah! Isak my brother :) Isuckmybrother. Hehehe. roligt.

Peeeeeyzzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se