Hahahaha skärp dig..

WIIIIIIIIIE:D:D::D har äntligen internet igen fett bra!:D
Kämpade med att koppla in o skit men det lönade sig liksom hähä!

HAHHAHAHA såg att jag hade fått en kommentar också..

mrs kkkkkkkkkk om wiiiiiiie! :D:

du e typ hel svensk elr hur?? du vill vaa blatte,ellä försöker vaa, pöö rikti wannabe ja sväär hahaha lägg neer stileen. va dej sj ist, de blir bäättre, huur som helst tung blogg

Lägg ner vad för stil? HAHAHAH gumman jag leker inte blatte vart fan står det nånstans?
Skriver jag abooo bre fett keff jao nananna ser du det? Nej. Skriver fan som en normal
svenne eller hur? Är mig själv haha de e du som ska lägga ner.  Om du syftar på att jag har
färgat håret svart så är det inte för att jag försöker leka blatte utan för att jag gillar färgen
och tycker det passar mig. Haha pallar inte med såna som säger att svenskar leker blattar
hela tiden, okej vissa gör det men i'm not one of them. Skärp dig.
Btw vet att min blogg e tung ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se