bilder från idag

Shusan. Kom nyss in, ska sleepa snart. Jobb imorgon! Står att det ska bli regn..
FETT SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT. Hahaha orkar ej stå i solen.. Slutar 2 imorgon! Galet skönt.
+ Vi ska käka på oden =) Mumsmums!

AHHAAHHA Leker modell.. Asså de e på driv..


Asså 1. Kolla på min hand. Jag dör.. Det ser ut som en alien hand.
2. Kolla Tyson i bakgrunden. Helt deprimerad o arg. Hahaha.

Helt uglyface men pallar ej bry mig. Haha.

På toaletten i najaden.. Hahaha ser ut som jag tagit crack typ..
Osminkad och FETTT trött.

GOOOOOOOTTTTTTTTTT...!


Bilderna på elin kommer in imorgon, ni kommer dö.. Jag fick så ont i magen för garvade
så mycket, hon e så störd!!! Älskar dig min prinsesssssssssa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se