Beeeeeebis.

Gyd mörgönnnn =)
Sov hos borak inatt :) Igår gick vi o handla mat, sen gick hem till han och kollade
på en film, mys mys sådär. Sen chilla vi lite, han o ja körde smsroulette hahaha.
Sen satte vi på exorcisten, den där emily rose typ. Kom på att jag hade sett den förut
så ja decka medans han kolla på filmen ensam hahaha, sen på natten klädde han av mig..
HAHAHA nej men han klädde av mig mina tights o tjocktröja o grejer så klädde han på mig
shorts o tshirt, va som ett barn typ.. HAhaha helt död.
Iallafall, rullade hem när ja vakna typ, vi gick o köpte energidricka på affären sen
väntade han me mig på bussen. Sen mötte jag mamma o min syster vid tempo,
sen kom stefan o dennis så ja fick skjuts hem till pappa på deras cyklar hahaha.


Fastnat helt för den här låten, sååååå tung ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se