skit

Mår inge bra alls alltså. Inte bara för att jag är sjuk utan för att det känns
som om jag är helt fel. Egentligen vet jag att jag inte är det. Jag gör mitt
bästa i alla situationer. Men just nu känner jag mig bara helt tom och matt i hela kroppen typ.
Försökte sova, men kunde inte det för att det är 59680498 tankar som flyger runt i huvudet.
Vet ej vad jag ska göra. Helt förvirrad. Känns som om det börjar ta stopp typ.
Jag kanske borde skaffa en privatblogg där jag skriver ut exakt allt som jag känner och vad
som händer men att ingen får veta om den, maybe baby, kanske nåt att fundera på.
Finns ingen bild att lägga ut heller, alla e fula just nu heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se