SHÖPPP

Pallar ej läste precis paows blogg haha, om den där ullareds mattias typ?
Så kul för typ i förrgår eller något så va han hemma hos min granne över
mig.. Asså ja o pappa garva som fan haha, han satt o sjöng asså, riktigt fjollig:P
Har inte emot något mot bögar alltså men de e roligt att höra dom riktigt
fjolliga.. Sen hörde ja o rebecca han också från balkongen när vi stog
utanför min port, garva som fan:P JAJA

Jaja haha här kommer kläderna.
Känner mig som en gina torsk men fuck that, fina kläder
till ett FETT bra pris ! Keff kvalité på bilderna också
men men min kamera är ju broke så va ska man göra.

Klänning från gina.

Kjol från gina

Stor tshirt aktig sak från gina. Har en svart med en tiger på redan

Samma som den rosa fast turkos

Schööööööönt linne från H&M

Linne, samma mönster som kjolen haha från gina.

Oversiiiiiiiize line från H&M

Myyyyyyz linne från gina. Den satt skitbra på! :D Gillade det inte först.
Men efter ett tag gillade jag den hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se