REEEEEEGN

Shosan! Galet vad man gör för några presenter.. Åkte till handen för att ta ut min lilla
lön hehe, fick ju knappast 5500 eftersom jag var med pappa på sjukhuset,
var fett sjuk själv o sånt. Men det räckte good till en present
till pappa och borak plus lite billiga clothes till myself :D
Tur att det är FETASTE rean skulle aldrig ha råd annars haha..
Vi skulle åkt till stan men de började åska.. Gay. Så vi stanna kvar i handen men det gjorde
ej något.
Sen va de översvämning i västerhaninge när vi kom hem så vi gick barfota hem för att
ej förstöra våra skor hahaha, gick till rebecca, käka mat o softa där ett tag.
Fick låna strumpor o leggings av henne för mina va helt dyngsura alltså.







Snygging i vh station barfota :)

Hahaha älskar den här bilden vet ej vf

Rebeccccäääääääää!


Visar vad jag har köpt i nästa inlägg , kisssssses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se