Nails n' pantzzzzzz

Somnade faktiskt RÄTT så tidigt igår.. Typ 2. Brukar somna senare i vanligare
fall men va så jävla trött. Jaja nu är jag vaken iaf :) Ska gå till mamma o
gå ut med tyson min bebbelito. Frågade rebecca om vi skulle dra till ängarna
men hon va tröööötttt! Men de e iofs jag med men hehehe.

Mina nya naglar höhhöhö


Mina nya canada byxor hahaha, kommer ihåg förut när alla hade canada tröjor,
jag med btw. Använde den några gånger sen köpte elin den av mig hahaha.
Men ändå rätt chill, mamma köpte dom, dom kosta bara 99 kr. Bad om ett par
riktigt stora så fick XL... Och jag är fett kort hahaha, 159 liksom ;D Mini. Kanske
är 160 nu hehehehe vem vet :D:D skitstolt.. Nej men de e chill, får vika upp dom bara
o dra åt bandet i midjan så e de perfa :D Baggy som mjukisar ska va. Mys myyyyys
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se