Mysmyyyys

Haha såg att ja hade fått kommentarer om kattungarna, om ni e seriösa maila mig då
så vet jag :) [email protected]

Jaja. Igår så skulle jag egentligen sovit hos min padre, men det blev inte så för mamma
skulle ut och jag var tvungen att va hemma med tyson ju, så jag o rebecca gick ut
på promenad med dom rätt länge sen hände en massa skit, blir så irreteraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad,
sen jaja, poppa vi popcorn o kolla på film en stund sen somnade vi :) Suttit på balkongen imorse
med linda & mamma bara, sen kom pappa förbi så jag gick hem med han. Är typ helt
förstörd pallar ej, hatar alkohol btw, inte för att de e jag som druckit men alla omkring
mig deras liv verkar bestå av det. Fuck de dära, finns så mkt annat man kan göra.
Kallt som fan idag, diggade att de va kallt igår, typ en dag, men de e två tre dagar nu..
Hahaha men ändå skönt på ett sätt, kan gå runt i största mjukiskläderna utan att
svettas sönder för en gångs skull. Ska bara sätta på en film & chilla, sen inte göra
ett skit idag förutom att gå ut med hundarna hoppas jag ! :):):):)

Hahahah skitful bild, typ putar med munnen helt fucked up så de kommer spott hahah..
men orkar inte bry mig, nån bild e de iaf.


Byxor i XL och tröjan i XXL, hahahah så skönt.. Inte för att jag har köpt
en tröja i XXL bara för o mysa.. Fick den av mammas kompis för fett länge sen haha
för ja älskade den så mkt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se