mönsteeeeeeer.

aaalååå.
Pappa o ja gick o handlade sen fick jag köpa mat från oden hehe,
gött me kebab! Satt o läste den o min nya cosmopolitan när ja kom hem :)
Mys sådära.. Sen rakade jag pappas huvud :) Fett roligt rakade typ massa olika
mönster först typ tuppkam o sånt höll på dö av garv hahaha.

Nu ska ja kolla på movie o softa lite. Fett trött.. Och saknar min älskling,
känns värre typ nu när man vet att han kommer hem snart men inte kan få hem
han snabbare typ hahaha.

Btw så vill jag ha det här från H&M.


Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E

De svart/vita fläckiga leggingsen är sjukt snygga :)

2010-07-21 @ 21:11:58
URL: http://jjossues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se