Liiiztaaaa

Musik just nu:
Eminem ft Rihanna - Love the way you lie
Vad sa du senast:
'Okej men jag ska duscha nu hejdåååååå'
Tror på liv på andra planeter:
Spik!
Kommer du ihåg din första kärlek:
Nej jag är senil.. Haha ja
Älskar du henne/honom fortfarande:
Haha nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor?
Två tre stycken typ
Största svaghet:
Jag vet ej. Tårar typ.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Teleportering typ Hahaha eller kunna bli osynlig. Eller bli skitstark
Anser du att du är stark?
Klart jag är ;D
Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?
En lägenhet och en gård typ. Haha.
Den sista du pratade med i telefon?
Min kära mamma
Det första du lägger märke till hos det motsatta könet?
Ögonen!
Vad sa din kille/tjej till dig sist?
Han skickade ett sms typ att han är hemma snart, att han va i bulgarien o att jag ska
hälsa alla o att han älskar mig HEHEHE :D

Dags för duuuuuuusch, peyz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se