hallstaaaa

Mår braaaaaaa.. Till skillnad från igår =) !
Min älskling kommer hem tidigare, !!!!!!!!!! Fett glad:D
Saknar han så jävla mycketttt.. Tiden har gått fett sakta haha..
Jaja, igår så va ja ute me tyson sen åkte vi in snabbt för att hitta en present till
johanna som fyller 18 idag, grattis! Rebeccas syster alltså :) Jag köpte en piercing.
Inte redo för att låta den växa igen än.. Sen en glass.. Ville hem, gick efter reebecca som
en zombie, orkade inte gå i affärer hahaha hon ba du e som ett barn! Men ville hem, va trött
o fett hungrig.. Så vi åkte hem till slut så åt jag hemma hos dom, hasse lagade en skitgod
mat, typ kyckling o nån sås o makaroner o ris typ, fett gott. Sen gick vi ut med hundarna sen
sov hon hos mig med mamma inatt :) Eftersom jag är ensam där. Vi kollade klart på
Gay movie nånting, den är så jävla äcklig :P Dom överdriver som fan haha..
Sen kolla vi på tv lite, badade lakrits min katt.. Lekte med kattungarna, lekte med tyson,
jag badade fotbad i en för liten hink.. Försökte iallafall. Sen somnade vi :)

Idag ska jag ner till hallstavik med rebecca, tar med mig tyson. Men är bara borta idag,
johanna fyller år, tror vi ska ner dit o hjälpa till o sådär också sen åker vi hem med
hasse rebeccas pappa på kvällen :)
 Ciaoooo


Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - bloggdesign

ooooofta hallstavik? :o

2010-07-20 @ 14:28:16
URL: http://szerafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se