Fucccccccccccckeddddddd

Ska ut på promenix med tyson o bonita. Vettefan hur det kommer gå helt ensam
men rebecca pallade ej hänga med så får försöka själv hahaha, bara dom inte leker när ja
håller dom i koppel, kommer bli animal abuse eller vad det heter annars för kmr
bli skitsur, är inte på humör hahaha.. Känner att jag måste få i mig lite food också :)
Får se om jag fixar nånting till mig o pappa, är hungrig men ändå inte typ.. Vill bara dricka.
Det är kvavt, men de är skönt ändå som sagt att de regnar så sverige kyls ner lite..
Hahahahahah töntig jag låter nu men fuck it! :):):):):))::):)
Ska bara hämta en xray nu o softish me livet lite, lite musik ocksååå först!!! :):):):):):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se