blöblöblöblö

Fyfaaan.. Det är så jävla svettigt ute så att de inte är sant!
Woho sommar hehe.. Mamma frågade om jag ville hänga med till stan
på den där redbull flygsaken. Men pallar ej.. Fett varmt i stan också, kommer vara
skitmycket människor där som står o trängs o svettas, blö..

Iallafall, jag vaknade rätt tidigt, var tvungen. Så sprang hem, gick ut med tyson,
bebbe hade saknat mig sådära ;D Sen kollade jag efter bebiskatterna hahaha
men dom var borta! Blev skiträdd och börja springa runt och ba ' ksskssksss! '
Till slut skrek jag typ ut det ' KSSSKSSSKSSS!!!!! ' Men till slut hittade jag dom hihi.
Fett söta nu, måste ta en bild senare. Längtar tills dom börjar gå ordentligt
så man kan tejpa deras fötter.. ( djurplågeri.. )
Men lovade borak att han också skulle få se de så måste vänta haha, han kmr dö..
Sen har jag handlat o sådära..Mina händer e skitfula.. Ser ut som jag har skabb typ :/

Sen sov jag skitkefft inatt också, och imorse kom jag på att jag inte åt igår alls!
Så jäkla ovanligt faktiskt.. Men mår ej så bra faktiskt. Plus att jag saknar
borak. Så no sleep and no food. Haha mobbad jag är..

Vänster

Höger


Kommentarer
Postat av: yasemin

asså.. haha varför tejpar man katternas fötter? XD

2010-07-07 @ 20:36:19
URL: http://specialorders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se