Bdtkhjestkjyheit ygertpl4

Är skitsur just nu, FETT jävla f*ttsurrrrrrrrrrr FÅHÅFGJÅFgjsrt.
Först på en snorunge som jag försöker få tagpå numret på som drar
med MIN lillebror till dumma grejer, fucking djhgjerhgr, sen blöder jag
över händerna för skulle klättra in i en port som blev lite misslyckat, fuck that.
Och några bilder, och ett beteende som jag blir fittless på, dfjjjjjjjjjjjjjjjjjjjgheryaer..
Om det händer nånting mer idag, kommer jag få panik och flippa sönder seriöst..

Aja min dag iaf.. Igår satt vi ute o chilla o rökte vattenpipa med kompisar,
trevligt faktiskt, ja o rebecca kolla på nån gayfilm sen hemma hos henne
o åt choklad hehe, tjockisar sådär.. Sen imorse eller aa imorse o imorse så vakna
vi sen åkte vi till jordbro med tyson och mötte solin o hennes hund som också
är amstaff, skitsöta när dom lekte haha.. Sen gick vi hem, ja handlade oden till
mig o rebecca sen gick vi till nattis o chilla där för hon e ensam hemma ett tag,
sen gick jag hem till pappa och här är jag nu :)
Pallar ej lägga in några bilder eller något är på fett kefft humör verkligen.
peyz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se