Bad morning

Fuck vilken jävla morgon alltså -.-
Vaknade, gick upp som vanligt tog en xray & en cigg. Skulle hjälpa farmor,
men så ringde mamma pappa.. Viktor skulle sova hos alex inatt ( viktor är min lillebror )
Så visade det sig att han inte sov där inatt. Så vi ringde runt men ingen visste vart
han var. Jag fick STREEEEEEEEESSSSSSSSS.. Ringde upp rebecca så skulle
hon o ja mötas vid tempo och leta efter honom. Gick ut precis så som jag vaknade,
asså som ett retardo, håret åt alla håll o sovkläder o grejer, hann inte ens tvätta
av ansiktet sen va ja ute , sen plinga ja på hos hans kompis, då va han där..
Asså jag grät när ja kom in i deras dörr hahahaha.. O mamma som har saga på jobbet
hade precis tänkt o åka hemma o skulle ringa snuten, men så hitta jag honom.
Vilken dag alltså.. Så pappa jag och viktor gick till oden , medans dom handla
mat till viktor så gick ja till rebecca så tog hon & ja en cigg och snacka lite.
Nu är jag hemma iallafall, gick ut med tyson också. Ska hjälpa farmor med
att städa lite nu, hörs sen. Hoppas eran dag började bättre än min ;D

Mina syskon, mitt kött, mitt blod, mitt allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se