Åskaaa..

Fan vad jag hatar åska.. Igår när jag kollade på film, Dear John som förresten är SKITBRA,
så började det åska. Och jag HATAR åska. Så tog hallampan och gick in o satte mig
på golvet inne på toaletten, eftersom lampan där inne e sönder, o satt o spela på min
iPhone i typ en timma. Hahaah riktig mupp. Sen efter en timme gick jag in i rummet, fick stress
o stängde av datorn så inte typ de skulle komma nån åskboll typ hahahaha..
Slutade till slut iaf så somnade, sov fett oroligt så vaknade kl 3 i eftermiddags.. Haha men har
iaf vart ute med hundarna o vart o handlat med pappa, vi ska hem till mamma o nu o sådär o hälsa
pååååååå :) SNART KOMMER MIN ÄLSKLING HEEEEEEEEEEEEM !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se