ångest.

Åh jag e så jävla dum.. Beställde en ny bikini. I strl 38..
FETT DUM. Måste ha typ 42 till bikini överdelen, skit också! Hade tre nya bikinitoppar som va
på rea o alla är fel storlek Hahahah orkar inte.. Och ett par jeans shorts. Dom passade bra, men
såg inte ut som på bilden?.. :S Dom skulle va gråa låga typ, dom här är blåa högmidjade typ.. Knas..
Kan kanske bli snyggt med ett par leggings under eller något, får se vad jag gör.


Sen vet jag inte när fan jag somnade imorse.. Hade sån fucking ångest, va så rädd att
ja skulle ramla ihop, tänkte väcka pappa men kände mig fett dum haha..
Gick ut med tyson halv fem, försökte verkligen sova. Gick runt med han iallafall.
Sen lyckades jag sova kanske i 5 timmar sen vakna jag igen.. Gick ut med hundarna,
vart o hämtat paket på ica supermarket. Behöver tänka på annat typ.
Hatar ångest, hatar att jag får ångest, hatar ångestattacker, hatar att det tjocknar
i halsen, hatar att tårar kan komma exakt när som helst, hatar att vara så känslig.
Spydde som fan imorse också haha.

Jaja, måste fan pigga upp mig nu. Att fela är mänskligt. Vad annars gör oss till människor liksom?

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se