Woooha..

God morgon. Mår bättre idag.
Igår gick vi till angelo, hans barn anthony och theo var hemma
och theo är fööööööööööööööööööööööööööör söt.. Iallafall,
vi käkade där, sen kom typ hans kompis, kricke nånting? :P haha
aja iallafall så vi var där.. Sen ringde pappa och han hade pratat
med en läkare ( nojig som jag är så tvingar jag han ) och han hade
sagt att eftersom dom upptäckte detta så snabbt så behöver han
inte flyttas till intensiven som sist.

Sist gick pappa runt med det i ungefär.. 3 dagar? Nu hände det
på natten och han fick antibiotika riktigt snabbt.. Tack Gud för det!
Hoppas vi kan hälsa på han idag! Jag, mamma, viktor och saga..

Och idag är jag hemma med min LilSiz igen, hon ligger och kollar på
nån videofilm och jag var nyss ute med Bonita.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se