Tröjoooor

Gyyyyyyd morgon ! :)
Eller hahah ah klockan e fyra men aja.. Igår hade jag och rebecca
det fett chill bara, kollade på tv, snackade massa shit o sånt :)
Vaknade typ.. halv tio idag tror jag, och började fixa lite hemma
för farmor skulle komma, btw min pappa är hemma nu! Eller ja han
bor hos farmor men ändå :D
Sen så kom hon iaf förbi lite snabbt..
Sen käkade rebecca två pizzor och jag tryckte i mig nudlar.
Asså inte stora pizzor.. Haha pan pizzor. Sen satt vi i soffan
och chillade bara framför tvn :) Sen gick vi samtidigt. Lite databeroende..


Tröjorna jag köpte igåååår. :)

Yeyeye ska göra något annat nu, peace and löw.

Kommentarer
Postat av: reebuc

hahahha när ja såg 2 pizzor börja skratta för låter som ja beställt 2 feta pizzor från oden hahaha men sen såg att du skrev ;D

2010-01-21 @ 16:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se