Sleepie sleepie.

Hehe keff update i know..
Men men.. Somnade typ fyra inatt, pratade med
Borak i två timmar nästan haha.
Sen imorse, så ser jag hur saga springer in i mitt rum så jag
ber henne stänga dörren, ska somna om.. Sen står Borak bakom mig
hahahah fuckface, jag blev typ skitsur hahah för ja ville verkligen sova.
Men sen vart jag glad, sötis :) !

Vi gjorde typ frukost t saga sen chilla vi i mitt rum, sen la vi oss
och kollade på tv i mammas säng sen så somnade vi hahaha.
Vettefan när han gick hem asså, för jag vaknade för en timme sen
ungefär och då var han borta haha. Har precis käkat..
Kyckling, ris med lök och sånt i och sallad, skitgott.. :D

Måste vakna till lite ordentligare nu så vi höööres, peace.
http://seviccans.blogg.se/images/2009/sova_25274717.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se