Piggggggg :D

Shit är galet pigg asså :P haha..
Somnade typ ett inatt kanske, halv ett typ.. Låg o kolla på
next friday me ice cube <3 Sen så somna jag hehe.
Och sen när jag vaknar av att Lakrits slickar mig i ansiktet så hör  jag
hur det ringer samtidigt, så ja tänkte skita i att svara sen så svara jag, kände
inte igen numret men de va borak, cpet hade typ ringt 24 gånger hahah, så ah
ja vakna vid sex idag då haha ;) Sen pratade vi i typ en och en halvtimme om
massa skit ' BFF ' HAHAHAH störd.. Sen så somna han o ja kunde inte somna
om så nu sitter jag här.. Som en nörd helt ensam och dricker saft =) höhö.

Mobbad bild höhö.

Hörs sen, om jag ej somnar, hehe.
Bless <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se