Piercingar piercingar..

Alååå.. Sitter i mamas lägenhet nu. Lite data abs hemma hos daddi
hahaha.. Måste ju ta hand om min café world o sånt där vettu ;D
Har fått låna en skärm av virre btw :D SKIT liten får typ ont i ögonen
men bättre än ingenting!

Juste fick en kommentar hoho som jag kan svara på :)

Postat av: emelie
vart piercade du din läpp och hur mycket kostade det o hur gammal va du?
skulle vara jävligt glad om du svara:)


Svar:
Deras hemsida finns här http://www.alenasstudio.se/
Jag var 14 år gammal när jag piercade där. Där står också alla
priser, jag betalade typ 5-600 för min tror jag. Dom är jättebra där,
har gjort min tungpiercing där också :)

Men säger bara, tänk efter innan du piercar dig där.. Jag ville
verkligen göra där, men jag har tröttnat på den så grooovt!!
Men om jag tar ut den så är det är jättefult ärr plus att jag har
vant mig fast vid den nu.


Jaja igår åkte jag och Rebecca till haninge, jag köpte två snygga tshirtar,
men glömde dom hos pappa dum som ja e.. Sen köpte jag ett par
lackleggings åt rebecca som en försenad julklapp.. Hahaha hon ba
NEEEJ du får inte köpa! Så ja började typ slita i dom o ba jooo.
Dom måste trott att vi va helt galna.. Sen träffade vi borak ett
litet tag, sen drog vi hem till rebecca, käkade, sen handla
vi choklad o läsk på tempo o drog hem till daddyy och kollade
på tv och sånt bara :)

Först.. HELT ful och äckligt sliten hehehe..

Mellan.. Hahahha använde INTE allt.

Efter, hehe..
Sen åkte jag i min lamborghini till Rebeccas port,
hon har tagit sönder sin IGEN. Och så har dom skaffat en
ny portvakt, jättesnäll! PPPPPPPPPEACE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se